Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, August 09, 2004

1e post / vakantie

Hoi hoi!

Dit is mijn eerste post, even kijken hoe het eruit ziet enzo! Ik heb net vakantie van springen, omdat Rea net weg is naar de Spelen! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat met haar daar straks, ik ga echt keihard duimen en hoop dat het super gaat.. Ik bedoel dan is het toch ook een klein beetje een beloning voor ons allemaal!

Ik ga deze weken lekker uitrusten om er straks weer een heel jaar tegen aan te kunnen. Het wordt een leuk springjaar! :)

Sven.

2 Comments:

Blogger Sven Mooij said...

This comment has been removed by a blog administrator.

10 August, 2004 14:15

 
Anonymous Anonymous said...

~*~{{Heey Sven, Leuke site howr... en echt vet dat je een nieuwe vereniging hebt man. 'k kom nog wel een keer kijke als jullie hebbe verbouwd!!! khoop dat utgoed gaat met traine e.d. nou kspreek je nog wel KuzZz Moi}}~*~

10 August, 2004 19:15

 

Post a Comment

<< Home