Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, November 07, 2009

Einde dag 1

Goedenavond everybody!
Zo, buikje vol. We hebben net even lekker gegeten zeg, bij een Grieks restaurant genaamd.. hoe verrassend.. Rhodos. We hebben met zijn allen echt gezellig gezeten, en het was nog niet eens duur. Wat hebben we weer hard gelachen, en het meeste van de grappen die worden gemaakt kan ik gewoon niet eens met goed fatsoen hier op mijn weblog plaatsen. U kunt zich daar waarschijnlijk zelf wel een voorstelling van maken..
Voordat we gingen eten hadden we dus een workplan bespreking van volgende week in Russia. Aan het eind daarvan heb ik de meiden een grote verrassing die ik voor ze had verteld.. namelijk.. a.s. Maandagochtend krijgen ze 2 uur lang les van Anna Dogonadze, de OLYMPISCH kampioene trampolinespringen van 2004. Als er toch iets inspirerend moet werken, dan is dat het toch wel lijkt mij!! Dat wordt vast een te gekke ervaring en daarvan worden natuurlijk foto's op deze weblog geplaatst, dus stay tuned!
Welterusten en tot morgen allemaal!
Sven

2 Comments:

Blogger xxx said...

mousaka of slouvlaki met tzatziki is ook lekker hoor!!

wat een geweldige verrassing dat jullie les krijgen van Anna Dogonadze, mooie foto's maken

kusjes van xxx

07 November, 2009 20:58

 
Blogger Schutjes said...

Leuk om te lezen dat alles naar wens gaat. Veel succes en plezier met trainen en de teambuilding. Wij blijven jullie volgen op deze weblog!

07 November, 2009 21:04

 

Post a Comment

<< Home