Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, August 11, 2004

Slapeloos

Hebben jullie dat ook weleens? Dat je maar ligt te draaien en te draaien.. en je kan maar niet in slaap komen? Nou.. dat had ik vannacht hoor.. :) En nu ben ik nog steeds niet uitgerust.. wat wel mijn bedoeling was! Vanavond is het vast minder warm in mijn kamer dan afgelopen nacht, dus dan moeten we vannacht maar even goed gaan slapen!


Gisteren werd ik trouwens gebeld vanuit het Olympisch Dorp! Rea vertelde dat het goed ging met de trainingen enzo en dat ze in een appartement zit waar op dit moment alleen zij en een turnster (Suzanne Harmes) zitten. Er zullen vast nog wel mensen bijkomen maar voor nu is het wel even relaxed natuurlijk.
Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag. Misschien weer even tennissen want daar heb ik wel zin in.. moet het alleen wel droog blijven!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home