Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, April 11, 2005

Retropost 6

Zooo.. vandaag getraint, 2x. Ik ben nu best wel müde.. Vanavond nog even een film kijken, en dan slapie slapie doen! Anyway, dit is de tweede post van vandaag. Deze foto vond ik vandaag weer, ik was eigenlijk vergeten dat ik hem had. Die man naast mij, die grote.. (Ernesto Hoost)Die is drie keer wereldkampioen kickbocksen geweest (K1 fighting heet het geloof ik). Best grote gast, of niet.



Dit is vlak voor ik hem ff in de knoop had gelegd. Whahahahahahaha

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ceep 0n dreaming Sven..:D

02 May, 2005 16:42

 
Anonymous Anonymous said...

Ceep 0n dreaming Sven..:D

02 May, 2005 16:42

 
Blogger Oma Eddie said...

Sorry... our team was better than yours ;) 2morrow i'll have concert, wish me luck!

Sofia

06 May, 2005 01:45

 

Post a Comment

<< Home