Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, June 07, 2005

World Cup Bulgarije

Brons!!!! Sinds 2003 is dit weer de eerste medaille op een world cup voor mij en alan. Een zeer groot succes voor ons en we zijn er dan ook SUPER blij mee. Ik heb niet zoveel zin om er op dit moment alles over te gaan vertellen, maar er volgt echt nog een uitgebreid verslag. In ieder geval, ik heb een goed gevoel over gehouden aan mijn eerste worldcup van de cyclus 2005/2006. Hieronder twee foto's die dat wel laten zien denk ik ..


Blij :D


Op het podium. Japan was eerste, en Portugal tweede. Ik sta helemaal rechts.

Donderdag vertrekken we richting Parijs, nou ja eigenlijk Levallois. Wederom een worldcup. Tot daarna :)

Groetjes.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zo'n pakje maakt een hoop zichtbaar :P

07 June, 2005 21:48

 
Anonymous Anonymous said...

alloow..iz dit voor et eerst dat ik ietzz post..marvelouss niet?

maar wat ik wou zegge...ZOOO grappig! Jij staat op de derde plek en tog kom je nog een beetje boven, die mensen die eerste zijn geworden, uit! >>> hoebedoel je: groot gebouwd??!gnagnagna..egt grappig! egt hea!?!?! (oke ik in 2e persoon...sychofreen {nee k weet niet hoe je het spelt}. oke dat wou ik zeggen...

blablablablablablabla.....

ok k ga weer met me bull-izz gepraat..

kusje erop?! kus

u know who...

16 June, 2005 18:28

 
Anonymous Anonymous said...

Sven je bent lekkerrrr!!
love you

24 October, 2005 16:54

 

Post a Comment

<< Home