Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Sunday, November 08, 2009

Einde dag 2

Hee people from all over the world..

Hier zijn we weer met een huge update! We hebben weer een leuke avond gehad. We zijn uit eten geweest bij een pizzeria en we hebben allemaal heerlijke pizza gegeten. Het was goedkoop en lekker, dus wat wil je nog meer?

Tijdens het wachten op onze pizza's had ik een kleine opdracht voor de dames. Morgenochtend worden we zoals gezegd dus getraind door Anna Dogonadze.. Een grote eer voor de dames en ze hebben er uiteraard allemaal zin in. Als opdracht had ik bedacht dat we allemaal een aantal vragen moesten bedenken voor Anna, die we na de training aan haar konden stellen. Mijns inziens een erg leuke opdracht, en iedereen werkte dan ook goed mee met de vragen bedenken. Een leuke vraag die naar voren kwam vond ik zelf: Hoe was het om op te groeien in Georgiƫ en waarom ben je uiteindelijk naar Duitsland vertrokken? Een andere goede vraag is: Wat voor tips heb je voor ons om net zo goed te worden als jij?

Hopelijk geeft ze natuurlijk een super tip, haha. Een verslag van dit vraaggesprekje komt morgen in korte vorm hier op de weblog te staan, maar een groter verslag komt later in ons clubblad de "Upside Down".

Na het eten zijn we langs een pompstation gereden voor een lekker ijsje, en vervolgens zijn we naar mijn kamer gegaan met zijn allen om een film te kijken (Shallow Hal). De meiden vonden hem allemaal erg grappig, en dat is 'ie ook echt.

Nu is het 10 uur en iedereen ligt alweer op haar kamer. Niet eens omdat het moet, maar omdat ze het willen. Dat kan twee dingen betekenen.. of een enorme discipline, of die training hier heeft ze aardig afgemat. Ik gok een combinatie van beiden. Qua discipline heb ik hier namelijk niet zoveel te klagen. Dat kan ook haast niet anders, een week voor het absolute hoogtepunt van het jaar voor deze sporters.

Morgen hebben we zoals gezegd dus een leuk dagje voor de boeg, met twee trainingen. Dinsdag hebben we 1 training en zijn we van plan om hier 't stadje in te gaan 's middags en misschien even te shoppen.

That's it for now, en geniet nog even van onderstaande foto's van de afgelopen dagen! Sven.


Gisteravond in het Griekse Restaurant Rhodos


Uiteraard aandachtig luisterend naar de coach haha


Uiteraard wederom aandachtig luisterend naar de coach. Op de achtergrond zie je nog wat steigers, dat gedeelte van de zaal is dus nog niet helemaal af maar daar hebben we totaal geen last van.


Nee, dat is geen bier. Het is gewoon water, uiteraard.


Kirsten, Danielle en Denise gisteren bij onze wandeling


Gaby, Pascal, Denise en Kirsten met zijn allen voor de webcam

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heej Lieverds,
Zo te zien lukt het allemaal prima daar! :D
In de zaal gaat het ook allemaal prima. wedstrijd ging goed, 2 eerste plaatsen afgelopen zaterdag.
Ik met mijn oefening 4 :P
Wat ik even wilde zeggen: Ik print jouw verslagen uit en hang ze ook even in de zaal op het witte bord (de schone kant) dan maken we daar een WK bord/ nieuws van.

Bel mij even als jullie terug zijn in Nederland.
Grtjs Saskia

08 November, 2009 22:06

 
Blogger xxx said...

Veel plezier morgen op de training met Anna!!

welterusten xxx

08 November, 2009 22:26

 
Blogger Unknown said...

Hallo allemaal,
ik weet niet of jullie schema het toelaat, maar wij zijn heel toevallig 2 weken geleden op vakantie geweest in de buurt van waar jullie nu zitten en ik kan zeker het edelsteenstadje Idar Oberstein aanraden.
Vinden de dames vast interessant;-)
Een succesvolle training bij Anna en nog veel meer succes in Sint Petersburg.
Theo (de vader van springster Savannah van Flik-Flak).

09 November, 2009 08:11

 
Blogger Unknown said...

Vergat ik nog: in de weblog van Sparta las ik 2 jaar geleden dat ze in Canada tevergeefs hoopten op sneeuw. Als ik de voorspellingen voor Sint Petersburg bekijk lijkt er deze keer wel een kansje:
http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=ASI|RU|RS073|SAINT%20PETERSBURG&metric=1

Groeten,
Theo

09 November, 2009 08:15

 

Post a Comment

<< Home