Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, August 11, 2004

Wat een weertje!

Voor vandaag was een bewolkte dag voorspeld geloof ik.. maar ik heb echt genoten van het lekkere weer! Ik kan niet zo goed tegen stilzitten.. dus ben vandaag gaan fietsen! Kijk, ik heb natuurlijk wel vakantie dus een terrasje pakken kon ook wel :)

Nou daarna dus maar weer een stukkie op de fiets.. Zie hier hoe elegant ik er bij zit op mijn antieke racefiets:

Het was vandaag echt lekker weer.. Kan ook wel merken dat ik niet elke dag train nu want ik hield het vandaag echt lang vol op de fiets. Op gegeven moment haalde een brommer ons in, en ik dacht ik ga er ff achteraan. Na twee minuten ofzo keek hij om en toen reed ik nog steeds achter hem hahaha hij schrok ervan. Remde ook gelijk ik knalde er bijna bovenop hahahaha

Maargoed.. uiteindelijk zijn we dus op het strand gekomen via een flinke omweg en hebben ff lekker een balletje getrapt ben zelfs nog even het water ingegaan.

Heerlijk hoor.. Echt wel een lekker daggie dus!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

bel je de volgende keer ff,
dan ga ik met je mee.....

08 April, 2005 18:31

 

Post a Comment

<< Home