Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, January 10, 2005

Free Willy!!

Voor het slapen gaan nog even een leuk filmpje van een stel kanoƫrs die dit tochtje niet snel gaan vergeten! Klik HIER om het filmpje te bekijken.
Met mij gaat alles verder prima. Ik heb alleen nogal spierpijn van de krachttraining die we gister gedaan hebben. Achterkant van m'n benen, borst, buik. Overal eigenlijk. hahaha.. En ondertussen ben ik aan het leren voor mijn tentamen van woensdagavond. Als je nog wat positieve energie over hebt en je je geroepen voelt om die richting mij uit te stralen woensdag van 19.30 tot 21.30 dan mag dat best, hoor! Tot snel weer luitjes. Ciao.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Het is nu woensdag,begin van de avond......
de eerste kaarsjes gaan hier aan en het STRALEN is begonnen....
een beetje (para)psychologie kan geen kwaad....
Sven gaat het halen
Sven gaat het maken
Dat tentamen wordt een succes....
Straal
Sven
Straal..........

12 January, 2005 17:17

 
Anonymous Anonymous said...

bij mij is het gestraal denk niet gelukt....

24 November, 2005 14:53

 

Post a Comment

<< Home