Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Thursday, December 16, 2004

Voorbereiden

Overmorgen is de finale van de regionale wedstrijden voor teams. Alle drie de teams zijn goed voorbereid dus ik ben benieuwd wat het gaat worden. Zelf moet ik helaas jureren.. Helaas, omdat ik natuurlijk liever erbij ben als coach. Maar dat doet Rea en daar kan je dat gerust aan toevertrouwen! Omdat ik even wil aangeven hoe belangrijk een goede voorbereiding voor een wedstrijd is laat ik even de onderstaande foto zien :


Scenario 1 -> slechte oefening, scenario 2 -> goede oefening :D

Allebei de foto's zijn natuurlijk voor de wedstrijd gemaakt maar zo kun je rustig alvast de blije en/of verdrietige foto maken :D . Ik zal zaterdag wel laten weten hoe het gegaan is met de wedstrijd. In ieder geval, jongens (en meiden natuurlijk): Veel succes!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home