Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Sunday, December 12, 2004

Link

Omdat ik deze keer niet zoveel te vertellen heb, behalve:

Vandaag hebben we in de zaal kerstspullen opgehangen enzo. De zaal een beetje een kerst-tintje gegeven. Erg leuk! De training ging vandaag best wel goed, heb vanmorgen ook lekker wat krachttraining gedaan en dat voel ik ook wel een beetje in mijn bovenbenen nu. Mag ook wel! Gisteravond ben ik naar een verjaardag geweest van een vriendin van mij. Iedereen was bezig met allerlei spelletjes om lol te maken, maar het was vooral de bedoeling binnen de kortste keren zoveel mogelijk te zuipen. Ik kon niet meedoen, nou ja met cola dan. Want vanmorgen om negen uur begon de training weer. Wat een leven hè? Vreemd maar waar, I LIKE IT.
Nou goed, verder niks te vertellen dus: hier is een link naar een leuke site:
Letter James
Op deze site kun je je eigen teksten ingeven in bepaalde plaatjes waardoor ze een wel erg persoonlijk tintje krijgen :)


:D hahahaha


0 Comments:

Post a Comment

<< Home