Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, February 12, 2005

TE lang geleden

Hoi!!
Nou nou.. dat heeft ff lang geduurd. Ik heb het heel erg druk gehad.. Ik wil in ieder geval even kwijt dat ik mijn tentamen gehaald heb! Een zesje, maar dat zal me echt een worst wezen haha.

Wat ik de laatste tijd gedaan heb:
  • Demonstraties voor BMW in de Heineken Music Hall. (5 dagen)
  • We zijn bij onze club begonnen met een talentengroepje die ik lesgeef samen met Rea.
  • De springers van TV Triffis zijn in totaal 4 keer Noord Hollands kampioen geworden.
  • Ga tegenwoordig 3 a 4 dagen per week naar de UvA.
  • Trainen
  • Trainen
  • Trainen

Het is eigenlijk te lang geleden om een samenhangend verhaal te vertellen. Ik ga het ook maar niet eens proberen. Vanaf nu zal ik mijn weblog weer vaker bijhouden :) . Beloofd ;)

Kheb nog wel een fotootje gemaakt met mijn nieuwe mobieltje (Sony Ericsson V800). Als je trouwens ook zo'n telefoon hebt, meld het ff want ik wil een keer proberen om dat videotelefonie te doen, maar ik ken niemand die zo'n telefoon heeft, handig he.. haha.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dat gezicht o0k:P MEn Gruwlijk...! d0eg d0eg my..!

16 February, 2005 08:54

 

Post a Comment

<< Home