Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, June 14, 2005

Worldcup in Frankrijk, inclusief filmpje..

Zooo.. Ook weer terug van de worldcup in Levallois, Frankrijk. Heerlijke dagen gehad, erg naar mijn zin en de synchroonwedstrijd ging wederom als een trein. Dit keer zijn we alleen 7e geworden, mede doordat de overige deelnemers errug sterk waren. Over individueel ben ik niet tevreden, ik ging weer voor een moeilijke oefening en dat liep niet zo af als ik had gewild. Mijn verplichte oefening was wel goed, maar ik weet nu wel precies wat ik nog moet doen voor de WK in September. Ik heb nu eerst nog een paar dagen training, en dan ga ik heerlijk twee weekjes op vakantie naar Turkije. Vet relaxed..! Heb er nu al héééél veel zin in. Gister mijn inentingen gehaald.. Dus er kan niks meer gebeuren. In ieder geval.. Hieronder kun je de finale oefening van Frankrijk van Alan en mij bekijken. Gewoon op play drukken en eventjes wachten et voila, het is alsof je er zelf bij was! :D


Ik ben de voorste springer. Trouwens.. Als je het filmpje op je computer wil hebben, klik dan op DEZE LINK.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vette oefening!!

14 June, 2005 21:00

 
Anonymous Anonymous said...

hey sven,

alles goed?
leuk filmpje,(goede oefening...) en leuke foto's
hahaha die van jou en alan van bulgarije..

xxx natalie

15 June, 2005 14:37

 
Anonymous Anonymous said...

Synchroon is wel erg laag gejureerd, zag er uit als boven de 9, maar jullie kregen niet hoger dan 8.3?!

12 July, 2005 13:31

 

Post a Comment

<< Home