Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, August 13, 2004

Verbouwing 2

Vandaag voor de tweede dag op rij bezig geweest in de zaal. Het is nu echt een troep.. Alles ligt overhoop.. maar er komt licht aan het einde van de tunnel! Want we zijn alweer begonnen met het opnieuw maken van de valkuil (hij was een beetje ingezakt namelijk) en we zijn overal dikke matten aan het leggen zodat het straks een hele veilige trampolinehal wordt... :)

Vandaag kwam er ook zo'n grote bak om al het vuil in te gooien, alle troep zegmaar. Toen dat ding voor de deur stond dacht ik echt.. damn.. dat komt nooit vol.. maar:

VOOR

NA

Ik wil bij deze alvast heel graag de crew bedanken want we zijn echt een goed team!!! Hieronder staat een foto van onze vaste krachten:

Morgen gaan we onder andere de achterste muur helemaal wit schilderen om een mooie rustige zaal te maken. Met dank aan de BEKU in alkmaar want die hebben vanmorgen spontaan aangeboden ons te sponsoren!!

Morgen weer een update..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pfff ik begin wel allemaal spiertjes te voelen waarvan ik niet wist dat ik ze had. Bedankt trouwens dat je niet 1 van die echt onelegante lage-stofzuigerpositiefoto's hebt geplaatst op je weblog! 1 van de crewmembers...tot morgen!

13 August, 2004 18:21

 

Post a Comment

<< Home