Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, August 27, 2004

Weer trainen

Na een vakantie van 2,5 week waarin ik eigenlijk niet veel meer heb gedaan dan verbouwen in de zaal (zeer de moeite waard overigens..) ben ik gister weer begonnen met trainen! Na zo'n tijd heb ik ook altijd weer zoveel zin om te trainen, echt heeeel erg! Toch ben ik gisterochtend een beetje rustig begonnen, want ik ben bang dat ik anders best wel last van mijn rug krijg. Bij het trampolinespringen zijn de spieren in je bovenrug heel belangrijk, en na vakantie zijn die spieren altijd het meest verzwakt. Als je dan gelijk weer vol gaat trainen krijg je er (ik in iedergeval) erg veel last van, wat dan meestal een weekje blijft ofzo.. Omdat ik gisteren best rustig aan heb gedaan, kon ik vanmorgen ook weer gewoon trainen zonder dat ik last van mijn rug had! Ik denk dat het misschien nog wel gaat komen, maargoed, dat zien we dan wel weer..

Vanmiddag weer trainen!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home