Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, August 18, 2004

1 week verbouwen

Zooo.. Dag 7 zit er weer op. We zijn nu al zeven dagen non-stop bezig.. nou ja, non-stop.. van 10 tot 5 dan he.. Dat zijn onze werktijden..

Vandaag hadden we wel een rare dag. Vanmorgen kwam er een potentiele sponsor langs.. We hadden gehoopt dat dat bedrijf voor ons een linoleum vloer in de hele zaal zou leggen, maar onze zaal is daar niet geschikt voor hoorden we, omdat de vloer te vochtig is. We hebben het anders opgelost, wordt ook heel mooi! Geloof me..!

Maar vanmiddag was ik even naar de Karwei om iets te halen, en toen ik terugkwam stonden er opeens allemaal vreemde objecten in de zaal.. Onze buren van de Vegro vertrekken uit de hal naast ons en ze hadden ons gevraagd of we nog even wilden shoppen.. Ongelofelijk! Allemaal bruikbaar materiaal, archiefkasten, hout, vooral veel hout, een prijzenkast, ehh, noem maar op! Zelfs twee televisies..

Ook iets anders leuks.. Een pak.. onze mascotte vanaf nu :D We noemen hem... hmm, zeg ik nog niet :D
Verder wilde ik ook ghislaine die een ijsje aan het eten is jullie niet onthouden.

Morgen ga ik niet klussen!! Een welkome afwisseling.. maargoed vrijdag weer gewoon verder!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home