Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, August 21, 2004

Rea, gefeliciteerd!

Mijn clubgenote Rea Lenders heeft gisteren op de Olympische Spelen een "mooi Olympisch debuut" gehad! Ze had zichzelf als doel gesteld om de finale te halen, en dat is gelukt! In die finale bleef ze 8e staan. Als ze haar beste oefening had gesprongen had ze eventueel nog 1 of 2 plekken kunnen stijgen. Jammer, maar helaas! Vreugde overheerst, ook bij haar, want ze is heel tevreden met haar 8e plek! Rea, bij deze, ontzettend gefeliciteerd!!!! We zaten met zijn allen (de verbouwingscrew, zie andere posts) bij mij thuis om te kijken. Heel veel gezapt enzo, want we zochten waar we het konden vinden.. Nergens bleek dus, in ieder geval niet live. Gelukkig kende ik iemand in Engeland die het wel live kon volgen en werd me later verteld dat ik het via internet ook had kunnen zien.. In ieder geval, dit was wel goed voor de spanning :D Het was echt niet goed voor je hart dat je Rea zag beginnen en dat ze toen overschakelden naar de dressuur :) !!!

Uitslagen van de dames:
  1. Anna Dogonadze (Duitsland)
  2. Karen Cockburn (Canada)
  3. Shanshan Huang (China)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home