Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, September 07, 2004

Back 2 school..

Na een hele lange tijd vrij te hebben gehad van school.. begin ik vandaag weer! Ik ga eerst mijn boeken ophalen en daarna is m'n eerste college weer. Ik ben nu vierdejaars, maar ik ga dit jaar dingen uit het derde jaar doen, omdat ik een jaartje achter loop. Helaas kan ik dan niet trainen vanmiddag... want als ik terug ben van school ga ik 2 uurtjes lesgeven bij TV Triffis (blijft leuk). De eerste tijd ga ik elke dag van ma t/m do 2 uur lesgeven, en daarna gaan anderen dat gedeeltelijk van mij overnemen.. zodat ik ook nog wel wat andere dingen kan doen naast trampolinespringen.. en m'n studie..!

Nog wat, als je trampolinefilmpjes leuk vind, op de website van WORLDTRAMP.com kun je nu filmpjes zien van de olympische spelen. Als je HIER klikt kom je daar direct. Have fun ermee.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home