Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Thursday, June 23, 2005

Een berichtje vanuit Turkije

Hier een bericht vanuit Turkije. Het ıs hier echt heeel relaxed. Ik ben hier nu een paar dagen en ben al best wel bruin. De eerste dag was ik lekker eigenwijs en ik dacht mıjn eigen rug wel in te kunnen smeren.. Precies waar ik niet bij kon zit een hele grote rode vlek hahahhahaha echt een duf gezicht.
Anyway, zoals ik al zei, het is hier echt relaxed. Mooi zwembad, mooie hotelkamer en last but not least echt heeerlijk weer. We zıtten in een plaatsje dat Akyarlar heet, en het is in de buurt van Turgutreis en redelijk dicht bij Bodrum, het bekende toeristische bolwerk. Daar zijn mijn zusje en ik met een paar andere mensen heengeweest van de week om naar een hele grote openluchtdiscotheek te gaan, Halikarnas heette die. Echt super naar mijn zin gehad.. was echt een toplocatie daar zeg, een openlucht discotheek aan de haven met het (volle-)maanlicht op het water.
Voor de rest doe ik nıet zoveel hier.. eıgenlıjk lig ik alleen maar te zonnen en ben ik aan het zwemmen. Ik doe ook wel wat om mijn conditie enzo een beetje op peil te houden. Er is hier een kleine fitnessruimte zonder airco en daar heb ik gister 20 minuten hardgelopen op zo`n loopband. Dat was echt heel erg zwaar.. Maar heb het overleefd gelukkig. Was wel redelijk overhit maar een duik ın het zwembad doet een mens goed. Tot zover de dagelıjkse beslommerıngen vanuit een zonovergoten Turkije waar Sven ff heeelemaal tot rust komt zodat ie helemaal klaar is om zich te gaan voorbereiden voor het WK ın September.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Weet je Sven,
'k ben helemaal niet zo jaloers, want hier hebben we 'turks weer' dezer dagen. Bergen, Schoorl, noem maar op ligt deze week aan de ' turkse kust'.
Je zult zien hoe rood en bruin wij zijn bij je terugkomst!

24 June, 2005 15:08

 

Post a Comment

<< Home