Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, August 14, 2004

Let the Games begin!

Iedereen de opening gezien? Vast wel, of in ieder geval een stukje. Wat een prachtige opening was het, ik heb er echt van genoten. Het duurde trouwens wel een beetje te lang.. Toch ben ik wel benieuwd of je anders naar zo'n opening kijkt als je een niet-sporter bent. Ik heb bijvoorbeeld 4 van mijn "collega's" zien oplopen, allemaal vrouwen trouwens.. opvallend :D Toen ik net even op de site van de Olympische Spelen aan het rondneuzen was vond ik HIER een vrij .. vervormde inkijk in het trampolinespringen. Heel leuk dat ze iets proberen uit te leggen van de jonge olympische sport, maar als de kenners naar de animatie kijken die je kunt vinden onder het kopje trampoline, zullen ze over sommige dingen toch wel verbaasd zijn :) Zo is het een vereiste dat een trampolineoefening uit twintig salto's en 15 schroeven bestaat.. haha. Toch leuk om naar te kijken!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

LULLO

14 August, 2004 01:08

 

Post a Comment

<< Home