Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Thursday, September 09, 2004

Dat kan dus ook

als je je verveelt...
Ongelofelijk, een jongen uit Eindhoven heeft een 'eeuwenoud' wiskundig probleem op weten te lossen.. "ik was altijd al geïntrigeerd door dit probleem, juist omdat al eeuwen wiskundigen het proberen op te lossen". Lees het artikel HIER. Hulde!!

Ik denk dat ik voortaan al mijn tijd achter MSN ook maar eens nuttig ga gebruiken! Ik zoek nu een eeuwenoude wiskundige formule die nog niemand gekraakt heeft! Hmm.. ik begin wel weer bij.. 4 + X = 5 ... ;)


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha die van mij was een stuk boeiender dan die van jou hoor.. hahahaa en die van mij was speciaal voor jou.. ik had niet superveel te melden..

10 September, 2004 23:01

 

Post a Comment

<< Home