Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, September 21, 2004

Update

Hey jongens,
Hier weer eens even een update! Ik heb het een beetje druk vandaar dat ik niet zo vaak meer m'n blogger bijhoudt! Ik ga weer wat vaker naar de uni (3 รก 4x per week) en voor degenen die mij kennen zal dat shockerend zijn :)

Natuurlijk heb ik het ook druk met springen, en met het lesgeven wat ik nu 8 uur per week doe. Ontzettend leuk, en het gaat ook hartstikke goed met de springers. Het is wel even wennen, maar op den duur zal ik weer minder les gaan geven, want 8 uur per week lijkt me niet jaren vol te houden naast de studie en de sport..

Afgelopen zaterdag heb ik een demo gesprongen voor Corpus acrobatics theatre. Alan had zijn voet gebroken (weet niet precies wat) maar kon dus niet meer meedoen, en ik heb hem dus vervangen. Ik vond het erg leuk om te doen en de show was echt heel mooi. Er was ook een of ander slangenmens... Niet meer normaal ik wist niet dat iemand zich zo dubbel kon vouwen. Maar goed, ik hield het gelukkig maar bij springen. Ik moest in een doorzichtige bal gaan springen, daarna er uit kruipen via een rits en dan nog een korte demo geven. Was heel leuk om te doen!
Het is dat ik te lui ben om de camera uit mijn auto te halen, anders zette ik wel een paar foto's van de demo erop.. :) Maar dat komt nog wel.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wat heftig ja weer...
pff ik verveel me zo erg dak jou verhaaltje ga lezen..

26 September, 2004 14:17

 
Anonymous Anonymous said...

Heey Sven alles lkkr?
En hoe gaat ut met trampospringe?
Vast wel lkkr allemaal.
Ma je moet je site weer es updaten!!
Dus.... najah met mij ook alles lkkr hwor.
Kzie je nog wel es denk k doeidoei.
KuzZz Leonie

11 October, 2004 20:06

 

Post a Comment

<< Home