Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, June 25, 2005

Een berichtje vanuit Turkije 2

Wederom gegroet vanuit een nog steeds heel erg warm Turkije.
Gisteren ben ik met een groepje van 12 mensen van dit hotel naar Halikarnas gegaan, de openluchtdiscotheek waar ik het in mijn vorige post ook al over had. Dit keer was het vrijdag en was het een stuk drukker en nog leuker dan de vorige keer. Genoeg daarover..
Vandaag naar een markt geweest in Turgutreis. Een aantal leuke t-shirtjes gekocht (uiteraard allemaal nep) voor concurrende prijzen, of zoals ze hier zeggen op de markt: "Pssst T-shirt kopen, goedkoper dan Aldi Wibra Zeeman Liddle". Heel komisch. Maar ook best irritant als je het de hele tijd moet horen. Ik krijg zometeen een aantal foto's toegestuurd en als ik die heb zal ik wel een paar leuke op m'n weblog zetten. Voor nu, de groeten!

Sven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home