Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, November 05, 2005

Voorbereiden

Morgen is de laatste plaatsingswedstrijd voor onze regiospringers. Lekker vroeg op dus.. :)
Zondag begint voor mij echt het serieuze voorbereiden op de NK voor clubteams. Ik wil daar graag goed presteren dus ik ga vanaf overmorgen weer hard trainen. Sinds de WK heb ik het een beetje rustig aan gedaan, want ik had wel het gevoel dat ik dat nodig had. Zondag begint voor mij dus een periode van hard trainen.. tot de kerstvakantie want dan ga ik lekker skiën. Daarna begint eigenlijk pas het echte werk. Maar toch wil ik graag goed zijn op de NK Clubs, dus dat wordt buffelen :p Er moet nog veel gebeuren .. ;)
Ik hou jullie op de hoogte. Als jullie zelf ook nog het adres van deze website intypen natuurlijk dan he.
Sven.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Buffelen?
Train idd maar goed dat ze is goe verschieten van je, het 'nieuwe' talent van Nederland ;-) Let maar op tijdens het skieën, dat je geen benen breekt!!
Kusje X

07 November, 2005 10:09

 

Post a Comment

<< Home