Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, September 09, 2005

Trainingsstage

Jongens, het begint te kriebelen! We zijn nu met zijn allen (het hele WK-team) neergestreken in het pittoreske Alkmaar :p om een trainingsstage af te werken. Lekker in mijn vertrouwde zaal, ik vind het de beste manier om me voor te bereiden voor de WK. We slapen met zijn allen in het luxe Amrath Hotel in Alkmaar. Vreemd hoor, in Alkmaar en toch in een hotel. Maar het geeft me wel echt het gevoel dat het laatste traject naar de WK nu eigenlijk echt begonnen is en daardoor denk ik echt alleen nog maar aan 1 ding: presteren volgende week! Ik moet zeggen (van wie? van mij) dat het echt goed gaat, en dat ik in vorm ben! Ik had me niet beter kunnen voelen op dit moment en dat geeft hoop en biedt genoeg perspectief voor volgende week. Jullie gaan natuurlijk allemaal je helemaal uit de NAAD duimen voor mij, daar ga ik van uit. En dan ga ik m'n best doen!

Morgen (zaterdag 10 September) staat er een interview + foto van mij en Rea in het NHD. Mocht je willen lezen, bij deze weet je het. Ik ga jullie weer verlaten, maar ga nog wat van me laten horen voor ik naar het WK in Eindhoven vertrek. Groetjes!!
PS ik ga het in de volgende post ook nog vermelden, maar het WK wordt uitgezonden op TV, op studio sport en op Eurosport. In mijn volgende post zet ik de tijd er ook ff bij. Wat zorgt Sven weer goed voor jullie he!! Doeiii.. groetjes..

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sven, en natuurlijk ook de andere springers: heel veel succes in Eindhoven, en natuurlijk gaan wij h e e e l hard duimen!

10 September, 2005 23:01

 
Anonymous Anonymous said...

Jammer dat jullie de finale niet hebben gehaald,zeg!Maar ik las dat jij de enige was die 2 goede oefeningen had gesprongen dus dat is wel een compliment waard : Goed gedaan!Ik hoop dat je wel mee kunt doen aan de synchroonwedstrijd,aangezien Alan geblesseerd is????

15 September, 2005 17:49

 
Anonymous Anonymous said...

Zo!Jullie hebben wel een goede kwalificatie gesprongen,niet dan?Gefeliciteerd!

16 September, 2005 12:24

 
Anonymous Anonymous said...

mooie jongen ;-) ik weet niet of je goed gesprongen hebt want kheb je niet gevolgd tijdens de wedstrijd mr als je even goed was als op het banket won je zeker goud... Kusje

19 September, 2005 18:09

 
Anonymous Anonymous said...

inmiddels zeer benieuwd naar je eindhoven ervaringen.....

21 September, 2005 21:36

 
Anonymous Anonymous said...

jaaah nog gefeliciteerd aap...!!

gnagna hoezo late reactie ...?!?!
Ik dacht er net pas aan om eens langs te gaan zij u blogspot =)

sowwie howney (K)

tjouwww darling!!

22 September, 2005 17:25

 

Post a Comment

<< Home