Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Sunday, September 25, 2005

Terug...! :D

HEEEEEEEEEEE!
I'm back in Alkmaar.. Eerst een week in Eindhoven geweest voor het WK, daarna een week een aantal springers van Triffis en een paar andere springers begeleid op de IAGC, het officieuze Jeugd-WK. Ik heb twee hele mooie weken gehad, met als hoogtepunten:

  • Het uitspringen voor het eerst op een wedstrijd van 15.6
  • Het voor de eerste keer behalen van een finaleplaats op het WK (synchroon)
  • In die finale 6e worden!
  • Op stap zijn met jonge sporters die graag dingen willen leren
  • Ik heb genoten van de prestaties van de springers van mijn club TV Triffis, omdat ze zich in zo'n korte tijd al bijna helemaal thuis voelen op zo'n gigantische wedstrijd.
  • Het na de wedstrijd inladen van 2 nieuwe trampolines inclusief valmatten etc. met als bestemming ONZE SPORTHAL in Alkmaar!!

Ik heb nog veel meer hoogtepunten, maar ik heb nu niet zoveel tijd om alles op te schrijven.

Toen ik vanmiddag thuiskwam zag ik op de muur tegenover de deur van ons huis een mooie grote foto hangen, waarin ik heel erg verbeten/blij kijk na mijn synchroonoefening van de voorronde. Mijn vader is fotograaf (Website) en hij had die foto laten uitvergroten. Het is echt een hele coole foto en ik zal hem later als ik er tijd voor heb hier op m'n site zetten. Doei, of zoals ik inmiddels wel heb geleerd na 2 weken Brabant, houdoe hè!

Sven.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ge hebt da weer heel mooi verwoord... Volgend jaar nr world cup in gent? X

26 September, 2005 12:03

 
Blogger Sven Mooij said...

Dank je wel :) Ja ik denk wel worldcup in gent.. Ik hoop het in ieder geval. Anders kom ik zeker kijken :)

Sven.

26 September, 2005 14:06

 
Anonymous Anonymous said...

Was een van uw hoge punt aan de partij? gis die x

26 September, 2005 16:07

 

Post a Comment

<< Home