Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, October 10, 2005

Sporthero

Ik ben sinds kort 'sporthero', dat wil zeggen ik heb mijn naam en medewerking verbonden aan een project voor kinderen met overgewicht in Alkmaar. Het project heeft als doel te dikke kinderen bewust te maken van wat ze eten, en ze in aanraking te laten komen met sport. Op de website van sporthero sta ik tussen de andere sporthero's (o.a. Yvonne van Gennip en Ron Vlaar). Aanstaande maandag ga ik een demonstratie geven op een sportdag van sporthero.

Oh ja, verder nog iets.. Afgelopen zaterdag was de eerste landelijke teamwedstrijd. Ik wil aan de wedstrijd weinig woorden vuil maken want de organisatie was echt.. beschamend.. Zelfs zo erg dat de wedstrijd voor de A-teams (waar ik in sprong) na de voorronde moest worden gestopt vanwegen tijdgebrek. (je leest het goed ja..) We hebben wel gewonnen trouwens. Maar dan nog heb ik er geen goed gevoel aan over gehouden!
Anywayz, tot snel!
Groetjes!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

MY!!!!!!!

11 October, 2005 15:14

 

Post a Comment

<< Home