Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, August 31, 2005

Tof filmpje

Ik zat zoals gewoonlijk eens even op het wereldwijde web te surfen. Tijdens mijn surftochten over de wondere wegen van het internet kom ik nog wel eens wat leuks tegen. Soms zelfs zo leuk dat ik het wil delen met mijn vaste ("ahum") lezers van deze weblog. Als je even voorbij het quasi-kunstzinnige gedeelte van DEZE VIDEO kijkt, is hij echt wel de moeite waard. Twee gozers die meer gevaarlijke sprongen maken dan menig suïcidaal.. zegmaar. Check hem, want hij is tof. Sven

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zo wat een master filmpje zeg!Helemaal leip.Zoiets waardeer ik wel als vaste lezer,haha.Ik ben er echt eentje want ik vind het echt heel leuk om te lezen hoe het je vergaat met springen en hoe je je eigen springers bij staat.
Alvast veel succes in sep.bij de WK! Groetjes Jasmijn

03 September, 2005 10:00

 

Post a Comment

<< Home