Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Thursday, March 09, 2006

Bewust Onbeschonken Bestuurder

Als ik uitga, ben ik meestal de BOB. De BOB-campagne is één van de weinige goede reclamecampagnes van de Nederlandse Overheid, naar mijn smaak althans. Nou zit ik zoals jullie weten regelmatig lekker te surfen over de wondere wereld van het wereldwijdeweb, en ik kwam een HEEL erg goed filmpje tegen. Een vrouw zit bij iemand in de auto, te klagen over het drankgebruik van de bestuurder in combinatie met zijn rijgedrag. En.. nou ja, kijk zelf maar verder. Niet schrikken trouwens :) Het filmpje is HIER te bekijken.
Sven.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Je link doet het niet echt :S

11 March, 2006 18:37

 
Anonymous Anonymous said...

Oh toch wel, lag aan mijn computer.

11 March, 2006 20:22

 

Post a Comment

<< Home