Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, December 07, 2005

Heel veel gebeurd..

Hoi iedereen!
Sinds mijn laatste bericht is er ergg veel gebeurd! Om even bij het begin te beginnen:

Er was eens... een NK dat op 26 November in Oss gehouden zou worden. Maar de weergoden besloten anders. Vanwege de grote overlast van sneeuw, storm, hagel en mist werd besloten de NK af te gelasten. Wat baalde ik enorm zeg! We waren echt goed in vorm en de dag voor de NK had ik meer dan lekker getraind. Die zaterdag waarop normaal dus de NK zou zijn, heb ik echt een baaldag gehad. Ben niet eens buiten geweest! Alleen maar een beetje TV gekeken en verveeld.. De dag erna zou er de tweede dag van de B-trainerscursus zijn in Ermelo, maar die werd om dezelfde reden afgelast. Weer een dag waarvan ik niet wist wat ik ermee aan moest. Toen heb ik me maar mentaal voorbereid op... de eerste dag op de universiteit sinds.. April :p

Afijn, de eerste dag op de Uni dus weer.. Ik volg nu een vak dat psychodiagnostiek heet. Het is best interessant maar de inleidende colleges zijn altijd echt uitermate slaapverwekkend, zeker op maandagochtend om negen uur. Maargoed, het voelt wel lekker dat ik weer begonnen ben.
Wat er nog meer allemaal gebeurd is... Op de dinsdag na m'n eerste dag op school weer werd ik gebeld of ik de dag erna mee wilde doen aan LOTTO WEEKEND MILJONAIRS. Duh.. natuurlijk wilde ik dat! Voor het goede doel, maar daar vertel ik later wel over. In ieder geval.. ik dus op dinsdagavond al mijn actualiteiten rubrieken nog even volgen etcetera, want je "weet tenslotte maar nooit". Dmitri en Patrick, twee jongens die ook bij TV Triffis springen waren meegegaan, en het was een erg lange dag, maar een dag om nooit meer te vergeten. Ik wil niet alles verklappen.. maar ik kwam uiteindelijk wel in de stoel te zitten tegenover Robert Ten Brink en ik had ook nog wel een aantal vragen goed ;) Voor degenen die dat niet willen missen: Ik zit in de volgende uitzendingen: 29 December, SBS6, 20.00uur, 30 December, SBS6, 20.00uur en op oudejaarsavond ook, maar die uitzending begint om 22.00uur. Ik hoop dat jullie gaan kijken en gaan lachen, gieren en ook nog een beetje brullen.
De dagen na deze opnames, donderdag en vrijdag dus, heb ik samen met Jeroen, Bas en Milco aan een demonstratie meegedaan in de Westergasfabriek in Amsterdam. Als een stel gladiatoren (we moesten namelijk in traditionele Rome-stijl optreden..) hebben we daar meegedaan aan de show die ervoor bedoeld was om de nieuwe Nissan Micra c+c te presenteren. Erg veel lol hebben we gehad alleen de dagen waren wel errug zwaar moet ik zeggen. Het wachten duurde steeds nogal lang en daar word je echt gaar van. Op vrijdagavond na de laatste show zijn we ook nog naar een club geweest die vlakbij de Westergasfabriek was. Was ook gezellig.. en uiteindelijk om half drie lag ik in m'n bed. De volgende dag moest ik alweer vroeg op...... Want:

Triffis-dag 2005
Op Zaterdag 3 December was het dan zover; de eerste Triffis-dag. Op deze dag konden springers van ons diploma's halen, en voor de wedstrijdspringers was er een onderlinge wedstrijd. Ik heb het echt super naar mijn zin gehad en ik vond 't vet leuk om te zien hoe al die springers hard aan het werken waren om het door hun zo begeerde Triffis-diploma binnen te halen! Voor meer informatie hierover verwijs ik jullie toch echt ff naar de website van Triffis. Ik ga nu stoppen met schrijven, anders wordt het wel erg langdradig :)

Groetjes en tot de volgende post,
Sven.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heeey!
haha die Nissan show van jullie was idd errug cool..!


ciaao,
Lieke

11 December, 2005 00:57

 
Anonymous Anonymous said...

hoi sven,
ik ben wel benieuwd naar dat gladiatoren spectakel; heb je geen fotootje, of is er een embargo van nissan op?

13 December, 2005 17:29

 
Anonymous Anonymous said...

Hey Sven..
Moeilijke vragen had je zeg, bij de Lotto Weekend Miljonairs... vind het echt knap dat je de volgorde van je vingers weet!!
-xxx-

29 December, 2005 20:30

 

Post a Comment

<< Home