Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, December 30, 2005

Weer veel gebeurd..!

Hoi!
Nou nou, ik ben wel bezig. Ik wacht steeds veel te lang met weer een post maken, daardoor heb ik steeds zooooveel te vertellen. Laat ik maar snel beginnen:

- Sinterklaas
Niet echt gevierd.. Maar ik wil bij deze ff een pleidooi houden voor onze Goedheiligman. Sinterklaas RULES, en de kerstman SUCKS. Oke? Sinterklaas is een echt Nederlands gebruik en die laten we natuurlijk niet van z'n populariteit beroven door een of andere baardmans van de zuidpool. Als je het hier mee eens bent, schrijf 't in de comments en wie weet kunnen we een actiecomité opzetten!! :D


- Show opening sportgala NOS
Ieder jaar is er in de Amsterdam RAI een gala van het NOC*NSF in samenwerking met de NOS. Op dat gala worden de sportman, sportvrouw, gehandicapte sporter en sportploeg van 't jaar gekozen. Ik ben hier al een paar keer bijgeweest, gewoon omdat je als sporter wordt uitgenodigd en dan live moet stemmen op je kandidaat naar keuze. Ik vind dit altijd echt een leuke avond, veel bekende gezichten en natuurlijk begeef je je in een select gezelschap met alleen Nederlands beste sporters.
Dit keer werd ik vlak van te voren gebeld of ik mee wilde werken aan de openingsshow. Natuurlijk!! Dus ik heb tijdens de opening op TV (live) gesprongen. Ik ben blij dat ik niet van te voren een aankondiging heb gemaakt op deze site want ik sprong, op z'n zachts gezegd, niet mijn beste demonstratie ooit.


- Kerst 2005
Misschien leek het net in mijn opmerkingen over de Kerstman dat ik ook niet van Kerst hou. Gedeeltelijk wel waar hoor, het verplichte van kerst daar hou ik nooit zo van. Maar natuurlijk vind ik het wel gezellig altijd en het eten.. tsja, dat is natuurlijk helemaal perfect. M'n oma kwam bij ons thuis langs op 1e kerstdag en we hadden zelfs nog wat kadootjes onder de kerstboom :p Ik ben totaal verslaafd aan een spelletje voor de PSP die ik voor kerst heb gehad. Dank je wel nog Oma!!


- Lotto Weekend Miljonairs
Gisteren de eerste uitzending van de in totaal 3 waar ik inzit. Hier onder ff een paar screenshots.









De moeilijke vragen zijn nog niet gekomen, ik zit nu op een bedrag van 500 euri. Allemaal kijken tonight om 19.50 op SBS6 want nu wordt het vuur mij aan de schenen gelegd ;)

- Wintersport!!
Zelf kan ik het helaas niet zien :( Ik moet een weekje wachten. Ik ga namelijk vanmiddag nog op Wintersport naar La Plagne, Franse alpen. Geeeeweldig veel zin in, ik hoop dat ik heel terug kom. En natuurlijk na de wintersport.. weer keihard trainen voor het EK in Mei.
De groetjes en alvast een fijne jaarwisseling!!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jaaaaa ik ben t met je eens hoor;).. sinterklaas rules!!!=D

30 December, 2005 17:07

 
Anonymous Anonymous said...

Jaaaaaa ik ben t met je eens hoor;).. sinterklaas rules!!!=D

30 December, 2005 17:09

 
Anonymous Anonymous said...

Lang geleden dat k hier gepasseerd ben...
Wat k MOET zeggen is dat de kerstman evenwaardig is aan sinterklaas want ze geven beiden kdootjes en beter kan toch nie, die kerstboom dan ook , supergezellig gewoon deze tijd van het jaar (spijtig van den blok)!
En wnn zijn die uitzendingen juist op tv, ben waarschijnlijk al te laat ma als er nog komen komen zet er dan is de datum van op aub.

Dikke zoen
a belgian girl

05 January, 2006 20:21

 
Anonymous Anonymous said...

Niet om het een of ander, maar ik vind het nu ook al weer lang duren...je hebt vast alweer veel te vertellen!

23 January, 2006 17:45

 

Post a Comment

<< Home