Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, March 08, 2006

Wedstrijd te Goes

Hoi iedereen.
Afgelopen Zaterdag was er in Goes de eerste plaatsingswedstrijd voor de NK. Ik heb er niet zo heel veel over te vertellen, behalve dan dat ik 2e ben geworden. Ik sprong niet geweldig ofzo, maar er waren heel veel springers die nog een stuk minder sprongen, haha. Over 2 weken moet het trouwens wel gebeuren, want dan is in Duitsland de Grenzland Cup. Dat staat in het teken van kwalificatie voor het EK dat in Mei wordt gehouden in Frankrijk. Hiervoor wil ik me erg graag plaatsen en ik ben nu dan ook bezig om me voor te bereiden voor deze wedstrijd. Er zijn nog meer wedstrijden om je te kwalificeren, maar een goede start van het 'kwalificatietraject' is natuurlijk UITERMATE WENSELIJK ;)

Oh ja nog ff wat, toen ik dus 2e was afgelopen zaterdag was er nog iets leuks: Hjalmar Bannink, een andere springer van Triffis werd in zijn debuutwedstrijd bij de senioren in Nederland 3e!
Dus twee mannen van Triffis op het podium bij de senioren. Dat is uniek en daar ben ik ofcourse nogal blij mee. :)
Na de wedstrijd op zaterdag zijn we met een groep van 12 springers uitgegaan in Alkmaar, en dat was erg gezellig.. Ik sliep wel errrg laat waardoor ik zondag een beetje als een zombie in de zaal stond. Maarja, dat moet heeeel af en toe toch wel eens kunnen dacht ik zo.

Aankomend weekend is er de tweede regionale wedstrijd. Ik begeleid de springers alleen niet, wat ik normaal doe, maar ik moet 'moeilijkheid' jureren. Dat is op dit relatief lage niveau nog moeilijker dan bij het WK, althans dat vind ik ;) Hierbij gaat het allemaal nogal snel, springers vergeten hun oefening nog wel eens en doen dan eh.. tsja, een soort "Heb ik deze sprong eigenlijk al gehad?".. twijfelachtige zaken. Maar 't zal geen probleem zijn hoor.
Luitjes, tot ziens, jullie horen van mij.
Groetjes Sven.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

SVEN!

Je vergeet even 1 eigenlijk 2 dingen te vermelden.
IK (Dmitri Samoilovich) ben eerste geworden op de wedstrijd bij de hoogste klasse van de Junioren.
En Lennart v/d Velde is 2e geworden, dus ook allebei van triffis ;).

Take Care!.

Dmitri

09 March, 2006 15:27

 
Blogger Sven Mooij said...

Jongen ;) Ik was het niet vergeten te vermelden.. Als ik toch eens alle prijzen van iedereen van triffis moet gaan opnoemen :p
Dan staat m'n hele site daar mee vol! Want Inge Rijnboutt was natuurlijk ook nog 2e geworden in haar klasse. Maarja, zo blijven we bezig :)
Ei!

Gegroet, poka,

Sven.

09 March, 2006 19:36

 

Post a Comment

<< Home