Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, November 22, 2005

Bijna NK.. en back to school

Hey iedereen!
Zaterdag worden de NK voor clubteams gehouden in Oss. We hebben ons als 2e geplaatst en hopen dit vast te houden of wellicht.. je weet 't nooit.. te verbeteren!! Ik heb wel een lekker weekje qua training achter de rug alleen afgelopen donderdag ging het echt voor geen ene meter. Dat heb je wel eens, maar 't blijft redelijk irritant. Of het er mee te maken had weet ik niet, maar de dag ervoor had ik wel een forumdiscussie meegedaan over een convenant wat is getekend tussen de gemeente alkmaar, AZ, mijn ouwe school Willem Blaeu en nog twee andere scholengemeenschappen. Hier onder zie je een foto waar ik naast Macha van der Vaart (ex-hockeyster met grote successen) en Ron Zwerver (wie kent hem niet.. Atlanta '96 goud op de OS met volleybal) zit.

Dit is allemaal bedoeld ter verbetering van de combinatie tussen sport en studie. Daarover gesproken.. volgende week ga ik weer verder met mijn studie psychologie. Heb een behoorlijk tijdje niks uitgevoerd vanwege de WK. Ik heb er best zin in om weer te beginnen, maar ik weet nu ook al, dat als ik dit over twee weken teruglees ik denk: "WHAT WAS I THINKING". Vanmiddag weer even lekker trainen. Ajuu!
Sven

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ga ma vlug terug naar school dat je verstand niet helemaal naar onderen zakt ;-)
Succes dit weekend!
Xje

23 November, 2005 16:31

 

Post a Comment

<< Home