Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Sunday, November 13, 2005

Gekwalificeerd en genomineerd (STEMMEN AUB)

Hoi hoi..!
Gisteren was de laatste van de drie landelijke plaatsingswedstrijden voor het NK voor teams wat over twee weken wordt gehouden. We zijn met ons team 2e geworden en daarmee ruimschoots gekwalificeerd voor de NK. De rest van de springers van TV Triffis hebben het over het algemeen ook heel erg goed gedaan, en ik ben erg trots op ze. Als je ziet hoe veel beter ze alweer geworden zijn sinds de eerste wedstrijd van dit jaar, wat toch echt slechts 5 weken geleden is, sta ja er echt versteld van. Klasse dames en heren.
Op een andere manier was het gister een treurige dag. Toen ik gisterochtend vroeg op de wedstrijd kwam en ik nog maar net rustig op de tribune zat te wachten totdat mijn springers mochten inspringen, zag ik een meisje, een springster van de club Impala uit Leusden op de trampoline liggen. Ik dacht gelijk.. dit is niet goed want ze lag nogal stil..! Bert Dammers, de trainer van TVY uit IJmuiden was bij haar op de trampoline geklommen en het was snel duidelijk dat ze via een brancard de trampoline moest verlaten. Er was iets nogal mis met haar knie.. Ik hielp met haar van de trampoline af tillen en ik kan je wel vertellen... dat was echt een heel erg akelig gezicht, die knie. Ik heb inmiddels begrepen dat ze twee keer is geopereerd sindsdien en dat het er op dit moment gematigd positief uitziet. Ze zal dit wellicht niet zo snel lezen maar toch wil ik van de gelegenheid gebruik maken om haar sterkte te wensen en succes met haar herstel. Ook sterkte voor haar clubgenootjes want zoiets heeft natuurlijk een grote impact.
Oke, vrolijkere noot nu. Vandaag het eerste gedeelte gehad van de cursus voor B-licentie, voor coaches zegmaar. Heb een beetje het gevoel alsof ik mijn tijd heb zitten verdoen daar, maar maakt niet uit. Wat moet dat moet.
Eh, last but not least. Een dringend beroep op mijn immer groeiende schare fans (kots ielg bah jakkes); Alan Villafuerte (mijn synchroonpartner) en ik zijn genomineerd als sportploeg voor het jaar door het Noord-Hollands dagblad. We zitten nu nog in een voorronde, en we willen de rest van onze groep zegmaar verslaan natuurlijk! Tegenwoordig gaat geen verkiezing meer zonder sms-poll, dus je raadt het al.. ik verzoek jullie om even een smsje te sturen naar 4999 met de volgende tekst: NHD(spatie)Villafuerte/Mooij(spatie) en dan afsluiten met postcode en huisnummer van jezelf (iedereen mag maar 1 keer per categorie stemmen)", Alvast bedankt :D
Dit was mijn post voor vandaag, ik wens jullie nog een fijne zondagavond. De groetjes!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En daar ging mijn steun...hopelijk helpt het een beetje en win je die voorronde... Dikke zoen vo jou!

14 November, 2005 15:30

 

Post a Comment

<< Home