Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, April 03, 2006

Gymnaste de Classe Mondiale!

Je suis très très content avec.. eh, oké, mn Frans gaat niet verder dan dit. Ik ga over in het Nederlands.
Ik ben heel heel blij met het feit dat ik van de FIG (Federation Internationale de Gymnastique) een brief heb gehad waarin stond dat ik nu tot World Class Gymnast ben benoemd, vanwege resultaten die ik in het synchroonspringen heb behaald met mijn partner Alan. Ik ben erg trots op deze onderscheiding en voortaan loop ik op elk feestje met mijn speldje op. Oke, dat laatste is niet waar, maar toch ben ik er blij mee!
Sven.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

TRES BIEN
PROFICIAT

04 April, 2006 18:36

 
Anonymous Anonymous said...

Supergoe! Ge hebt da wel verdiend é. Kheb gehoord dat je niet geselecteerd bent voor het EK, kvind dit wel spijtig voor je maar bekijk het positief en spaar u krachten voor Canada volgend jaar!

Dikke zoen,

een Belgje

24 April, 2006 13:14

 

Post a Comment

<< Home