Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, March 14, 2006

Afgelopen weekend

Hoi!

Afgelopen weekend was rustig, maar wel leuk. Zaterdagochtend naar de tweede regiowedstrijd van dit jaar geweest (zie de foto) en Triffis was weer succesvol! Maarliefst 3 gouden medailles, een zilveren en een bronzen werden door onze springers in de wacht gesleept. Dat is natuurlijk altijd leuk!


Ik te midden van de springers en achteraan staan Rea en Yvonne, die de springers begeleidden deze wedstrijd.

Die middag heb ik de les van iemand anders overgenomen die ziek was, en daarna ging ik squashen. Dat had ik pas 1 keer eerder gedaan maar het was erg leuk. De dag erna, zondag dus, had ik best wel spierpijn!! Ik kan heel slecht tegen me verlies dus heb ik alles gegeven om maar niet te verliezen! Ik weet dat hij dit ook leest.. dus.. haha. Volgende keer beter man! ;)

A.s. Zaterdag is de Grenzland Cup in Aken. Zoals in eerdere posts al gezegd; dit is een kwalificatiemoment voor het EK. Ik ga m'n uiterste best doen, en de trainingen beginnen echt de goede kant op te gaan.
Ik ga nog even msnen en dan SLAPEN. Want ondanks dat ik morgenochtend vrij heb, moet ik toch maar niet te laat gaan slapen.
Ciao mensen. Tot ziens.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Even voor de bijvulling,, want ik zou op ieder berichtje een comment achter laten zoals ik had gezegd.

IK doe ook mee in Aken,,
voor meer informatie wie ik ben?

Je kunt bij Sven V Mooij terecht.

groetjes en tot de volgende comment;)

14 March, 2006 17:23

 
Anonymous Anonymous said...

Dimaaaa, mysterious dimaaaa;
kom op: je kunt bij Sven terecht over wie je bent....!
Da's makkelijk; kom op, misschien een verwijzing naar een site:
Wie zijt Gij?

03 April, 2006 18:10

 

Post a Comment

<< Home