Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, July 12, 2006

Gossssiemijne!!

Zozo.. Wordt deze site eigenlijk nog wel eens gelezen? Ik verdien het niet he, bezoekers voor een site waar je gewoon 2 maanden niks van je laat horen..! Ik heb er geen excuusjes voor, ik zal het nooit meer doen.. ;)

Er is wel veel gebeurd de afgelopen 2 maanden. Zo heb ik me bijvoorbeeld NIET weten te plaatsen voor het EK in Metz (waar ik wel heen ben gegaan om te kijken, zo ben ik dan ook wel weer;) ) en heb ik wel een zeer goed NK gesprongen. Ik werd daar derde, maar vooral over de voorronde waarna ik eerste stond ben ik echt heel erg tevreden. Het resultaat wat ik op die wedstrijd heb gesprongen zorgt er mede voor dat ik in Augustus en September aan twee worldcups deel ga nemen. Eentje is in Zwitserland, de andere in Duitsland.

Voordat het zover is, ga ik eerst vanaf a.s. zondag lekker tien dagen zonnen in Torrevieja, Spain. Een clubgenootje van mij (Dmitri) zit de hele zomer in een zomerhuisje in die Spaanse kuststad. Dmitri zit daar nu dus al met zijn luie ass en ik en zijn broer vliegen er a.s. zondag heen!
Oh oh wat heb ik daar een zin in! Daarna een maand keihard werken om in vorm te zijn voor de worldcups, maar dat komt helemaal goed.

Ik zet hieronder even een paar foto's die in de afgelopen maanden zijn genomen; maanden waarin ik ook tot het (volgens velen) onverkwikkelijke idee kwam om mijn haar te millimeter-en. Dat is ook hieronder weergegeven. Mochten jullie er anders over denken dan hoor ik dat natuurlijk graag in de comments!! Tot snel(ler dan 2 maanden). Groetjes, Sven.




Oke, ik moet idd iets meer zonnen. Maar dat is inmiddels al weer helemaal goed gekomen natuurlijk ..


Rea en ik op het Rode Plein in Moskou (worldcup in Mei)


Mwah hier lijkt elk commentaar overbodig.





V.L.N.R. Shalina, Yvonne, Lois (voor), Ghislaine en Daniëlle. (Ostseepokal 2006)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pfffffffff he he eindelijk!

15 July, 2006 14:54

 
Anonymous Anonymous said...

DUS DUS DUS,,,
en dan hier Dmitri vanuit spanje.
Vandaag was het lekker heet, 37 om precies te zijn, werd om 4 uur wakker want vas gister wezen stappen naar de wereldveroemde Pacha Discotheek, erg leuk was dat ;)

Ik laat wel van me horen, (op Sven zijn blog zodra hij hier is) en dan zal ik er wat foto´s op zetten die nog nooit eerder vertoont zijn haha!!

Tot snel!

Groetjes! Hasta La Vista!

15 July, 2006 20:25

 
Anonymous Anonymous said...

dat heeft ff geduurd!Je haar staat zo wel cool!Veel plezier op vakantie!

16 July, 2006 20:23

 
Anonymous Anonymous said...

hoi sven!!
ik heb vandaag rudolf op de trampo gedaan;) ging wel aardig hoor..
ik dacht,, ik laat het je even weten;)
maarJaa veel plezier nog verder in spanje.. (waar je al welgeteld 1 dag zit;))
groetjes Jolien

17 July, 2006 23:19

 

Post a Comment

<< Home