Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, November 10, 2009

Dag 4 part 1

Daar zijn we weer..

Vanmorgen hard getraind, absoluut. Van 9 tot ongeveer kwart voor elf. Daarna hadden we afgesproken om naar de stad te gaan en wat te shoppen, maar Pascal en Gaby gaven allebei te kennen moe te zijn, dus die hadden een verplicht middagslaapje om vanmiddag weer goed voor de dag kunnen komen op de middagtraining! De rest van de dames en ik gingen even Bad Kreuznach in, en het was best gezellig! Ik slenterde er natuurlijk achteraan, dames weten van wanten wanneer het op shoppen aankomt. Uiteindelijk hebben ze mij zelfs geholpen aan een nieuwe spijkerbroek, dank jullie wel, ik voelde me net een slachtoffer van de modepolitie. Maar dankzij jullie heb ik nu wel een leuke spijkerbroek gevonden ;)

Vanmiddag zoals gezegd dus weer hard trainen. We gaan om 4 uur weer trainen. Vandaag trainen we voor het eerst gedeeltelijk samen met andere springers, wat ook wel eens leuk is. We hoorden dat de andere springers van hier het ook erg leuk zouden vinden om met ons te trainen, dus dat gaan we maar eens doen! Goed, hieronder nog een paar foto'tjes van ons shopavontuurtje. Tot vanavond!


This is it!


Denise en Daniƫlle vonden het leuk om even iets heel raars aan te trekken.


Luchtjes shoppen


Denise en Daniƫlle in hun outfit voor het feest in Rusland (Niet dus)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tja, hoe kan je vermoeid raken, Arme Pascal en Gaby. als die rust nou maar geholpen heeft.... Maar ja Sven voor Pascal was je gewaaarschuwd.... succes verder

10 November, 2009 16:59

 
Blogger xxx said...

Als jullie thuis komen, kan je 48 uur bij slapen en dan naar rusland :)

xxx

10 November, 2009 20:28

 

Post a Comment

<< Home