Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, October 20, 2004

Algerije (!)

Vorige week werd ik gebeld met de mededeling dat Alan en ik ons toch wel hadden geplaatst voor de World Cup finale. Heel erg goed nieuws natuurlijk, zeker als je er niet meer op rekent. Ik wist namelijk dat we op de geschoonde wereldranglijst 9e staan, en je moet bij de beste 6 zitten om naar de worldcupfinale te gaan. Daarnaast geeft de FIG (Internationale Gymnastiek Federatie) 2 Wild Cards weg. Ik denk dat wij één van beide wild cards hebben gehad, of een synchroonpaar heeft zich teruggetrokken. Ik weet het niet precies, en frankly :) I don't care!!

De worldcup finale vind op 2 December plaats in de Algerijnse hoofdstad Algiers! Ik hou jullie op de hoogte van het wel en wee op de trainingen :)


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pff dat werd tijd... hopelijk is het daar niet alte gevaarlijk en kunnen die leuke dames uit hoogezand ook nog mee ;)

20 October, 2004 19:55

 

Post a Comment

<< Home