Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, November 27, 2004

Kijken naar RTV-NH

Zondagavond is er op Radio- en TeleVisie - Noord-Holland (RTV-NH) een stuk te zien over het NK wat gisteren gehouden werd in Ijmuiden. Kijk allemaal, want het wordt ongetwijfeld een leuk stukje. Ik weet niet hoelaat het precies is, maar als ik dat weet laat ik het horen. Oh ja, als je ergens in West-Friesland woont, .. (ik hoor je denken, wie woont daar nou? Geen kip waarschijnlijk). Ze hebben daar wel een eigen radiostation.. toevallig! En die bellen mij zondag om kwart voor drie om me wat vragen te stellen over de NK en over trampolinespringen in het algemeen. Mocht je in de buurt wonen, de frequentie schijnt 89.0 FM op de kabel te zijn. Veel plezier ermee!


Net als wij op deze foto doen, allemaal kijken naar hetzelfde.. RTV-NH!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home