Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, November 26, 2004

Tentamen part 1

Zooo, mijn eerste tentamen van het jaar zit er weer op. En weet je wat nou zo grappig is.. het ging nog goed ook! Ik had echt geen seconde geleerd voor dit vak, omdat ik vandaag een ander tentamen heb wat geen open-boek tentamen is.. Dus daarvoor moet je al die "kennis" echt in je hoofd opslaan.. Zoals ik al zei had ik dus gister een open-boek tentamen. Je zou misschien denken dat een open-boek tentamen zoveel makkelijker is, well, think again..!! Het ging wel erg goed trouwens, had ook genoeg tijd aan besteed denk ik aan het maken van opdrachten voor dat vak.
Vanmiddag dus een veeeel groter tentamen, en wel iets lastiger vrees ik. Nou ja, ik laat het wel weer weten!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home