Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, November 09, 2004

Trainen

De trainingen gaan de laatste tijd best wel lekker. Mag natuurlijk ook wel met de NK Clubteams in het verschiet.. (TV Triffis) En daarna natuurlijk de WorldCup Finale.
Elke dag doe ik inmiddels al wel een paar hele keuze oefeningen, dus ik lig naar mijn gevoel aardig op schema om op tijd in vorm te zijn voor deze twee wedstrijden. Met de rest van de springers van de vereniging gaat het ook heel goed, iedereen is vooruit aan het gaan. Erg leuk..! We doen dit jaar met drie teams mee op het NK Clubteams, een team in de A-klasse, een in de B-klasse en een in de C-klasse.
Op school is het de laatste tijd best wel druk. Ik volg twee vakken, en allebei de vakken zijn best wel intensief. Het is niet heel veel werk, maar je moet er wel tijd voor maken en af en toe zelfs een college volgen.. ;) Dit was ik niet meer gewend, en het is ook niet zo makkelijk te combineren met de trainingen. 3x Raden wat ik dan als eerste opgeef.. Juist.. dat wordt nog wat, die tentamens ;). Nee hoor, ook op school gaat het eigenlijk wel goed. Een beetje jammer is het wel dat ik 1 dag voor de NK Clubteams nog een tentamen heb, want je kunt dan in de week voor de NK toch minder goed geconcentreerd zijn op de training omdat je de hele tijd met je hoofd in de boeken zit. We zullen zien hoe dat gaat..!
Gisteren heb ik naar de KNGU (Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie) gebeld om aan te geven dat ik naar de World Cup Finale in Algerije wil gaan. Dit omdat ze een brief hebben gestuurd naar alle vier de sporters (Mirjam Steinebach, Kim Stiekema, Alan Villafuerte en ik) die zijn uitgenodigd omdat Algerije niet bepaald te boek staat als veilig land om heen te gaan. In die brief stonden mogelijke risico's vermeld enzo. Nou, je kan hier ook onder een bus komen, dus HERE WE COME ALGERIA.

Ciao, ik laat snel weer wat van me horen, zodra ik iets interessants te vertellen heb!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home