Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, November 19, 2004

Aan het leren

Volgende week heb ik twee tentamens, waar ik inmiddels voor aan het leren ben. Eén van beide vakken is best wel leuk, gaat over psychische stoornissen die kinderen kunnen hebben, zoals angststoornissen, depressies, autisme en ga zo maar door. Best interessant. Het andere vak, methodologie (dat wil zeggen, veel cijfers, veel statistiek, en weinig interessants) is een stuk minder. Maarja, het is nou eenmaal een verplicht vak.

Ik ben de laatste tijd trouwens best wel verslaafd aan FIFA 2005, een grappig spelletje voor op je computer. Maar zoals het met mij wel vaker gaat, vind ik dat altijd 2 weken leuk (hooguit) en dan speel ik er nooit meer mee.
Morgen is de derde wedstrijd van 'mijn' springertjes! Hartstikke leuk! Ik moet zelf helaas jureren maar Rea gaat ook mee als begeleider. Direct na de wedstrijd rijden Rea, Hjalmar en ik door naar Zoetermeer. Hjalmar en ik moeten daar namelijk een bepaalde oefening doen zodat we dit jaar in respectievelijk Jong-Oranje en Oranje zitten. Ik laat nog wel weten hoe dat gegaan is.

Tot snel!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Spannend weekje dus, tentamens en NK clubteams...suc6jes ermee!

21 November, 2004 15:10

 

Post a Comment

<< Home