Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, November 26, 2004

NK Clubteams vooraf

Vandaag had ik mijn tweede tentamen in twee dagen. Hij ging minder goed dan die van gister, maar nog wel aardig en ik heb wel goede hoop dat ik het er met een voldoende van heb afgebracht.. In ieder geval, het wordt niet minder spannend.. want...

MORGEN IS HET NK CLUBTEAMS.

Ik heb er heel veel zin in, voor het eerst doen we mee met onze nieuwe club TV Triffis. We doen mee in zowel de A-, B- als de C-klasse. 's Ochtends zijn de C en B springers aan de beurt, en 's middags geven de A-springers (waaronder ikzelf dus) acte de presence! Vorig jaar werd ik samen met Rea Lenders, Hjalmar Bannink en Alan Villafuerte nog Nederlands Kampioen voor TV Victory.. Dus ik heb iets te verdedigen! Dit jaar zit ik in het team samen met Hjalmar Bannink, Dmitri Samoilovich en Rea Lenders. Duim allemaal morgen, voor een hoge klassering, AUB :)


Vorig jaar op het NK Clubteams

0 Comments:

Post a Comment

<< Home