Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, November 27, 2004

NK Clubteams

Vandaag was in Ijmuiden de NK Clubteams. De eerste keer dat onze club er aan mee deed, omdat we pas 3 maanden bestaan :)
In de A-klasse hadden we de grootste kans om een medaille te halen. Hieronder is het team te zien:


Zo gespannen kijk ik dus voor een wedstrijd. Waarom vertelt niemand mij dit?? V.L.N.R.: (Het A-team) Rea Lenders, Dmitri Samoilovich, Hjalmar Bannink en ik ben die gast in de rode trui op de voorgrond

Eigenlijk gingen alle drie de oefeningen goed! Bij ons team bedoel ik, niet perse voor mij persoonlijk. Ik heb gewoon mijn ding gedaan, en hetzelfde geld voor Rea, Hjalmar en Dmitri. Vooral op Hjalmar en Dmitri ben ik erg trots omdat zij voor het eerst met zo'n grote druk om moesten gaan. Klasse jongens! We gingen als 2e de finale in, achter Pro Patria. Die club was ook de favoriet voor de eindoverwinning. In de finale hebben we de teams achter ons, achter ons weten te houden, maar Pro Patria is de verdiende winnaar geworden. Wij zijn ontzettend tevreden met het behaalde resultaat, 2e met ons team in de hoogste Nederlandse klasse.


Ik in actie tijdens de verplichte oefening (1)

Morgenavond, (ik zal hier ook een aparte post over maken :)) komt op RTV-NH een stuk over het NK Clubteams. Misschien is dit leuk om te zien! Rea werd in ieder geval de hele tijd (tot het vervelende toe) gefilmd.. Dus kijken allemaal!


Rea werd de hele dag gestalkt door RTV-NH.


Ik in actie tijdens de verplichte oefening (2)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

gefeliciteerd jongens en meiden, met dit mooie resultaat! jullie hebben er hard voor gewerkt. Ook het B- en C-team heeft het goed gedaan. De meesten stonden pas 3 maanden geleden voor het eerst op een trampoline, en dan eind november al uitkomen op het NK! Jullie zijn een leuke, enthousiaste groep. Er is uiteraard nog veel werk aan de winkel, maar iedereen is hardstikke trots op jullie!

28 November, 2004 09:49

 

Post a Comment

<< Home