Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Sunday, July 03, 2005

Ben weer terug!

Hello!

Gisteravond laat, nou ja, eigenlijk vanmorgen vroeg weer teruggekomen vanuit Turkije. Ik heb het echt heel erg relaxed gehad daar, en ben weer helemaal fris om er tegen aan te gaan. Vandaag ook alweer lekker getraind (2x) alleen m'n rug doet altijd zo aso veel pijn de eerste dag dat ik weer train na m'n vakantie. Dat blijft meestal een weekje ofzo.. Omdat ik weet dat ik dit altijd heb en dat het altijd vrij snel over gaat maak ik me er geen zorgen over.
De laatste dag gister moest ik toch nog even wat leuks doen vond ik. Daarom ben ik gaan jetskiƫn! Echt heel leuk om te doen! Hieronder staat een fotootje van mij in actie.


Dat was echt leuk....! Aanrader hoor..!

Ik heb nog veel meer foto's gemaakt daar, en daarvan komen er zeker een aantal nog op mijn site. Dus.. Voor nu is dit het. Groetjes van Sven. (ps ik geef geen licht meer ;) ben best bruin geworden daar :D)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Die bomaanslag in Turkije...was dat jij die door de geluidsbarriere skiede?

12 July, 2005 13:33

 

Post a Comment

<< Home