Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, November 07, 2005

Zware benen..

Hey LUITJES!
Gister lekker getraind, tweemaal. Heb ook aardig wat krachttraining gedaan gisteren en daar pluk ik vandaag nog niet de vruchten van, integendeel zelfs. Ik heb echt zware benen. Nou ja, dat komt wel weer goed ;) Zaterdag weer wedstrijd, heb er wel zin in. Hieronder zie je trouwens een foto van het team waar ik in spring.


VLNR: Ik zei de gek, Rea, Lennart en Hjalmar

De dag na de wedstrijd, op zondag dus, begint de cursus voor de zogenaamde B-trainers licentie. Eindelijk, want de vorige licentie heb ik al in 2000 gehaald. Waarom doe je die cursus dan nu pas, zul je je wellicht afvragen? Omdat er in de tussentijd welgeteld... 0 cursussen van start zijn gegaan. Best ernstig. Maargoed, eindelijk dan toch maar even die B-licentie gaan halen.
Ik laat jullie verder alleen. :) Groetjes, Sven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home