Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, November 09, 2005

Dolby 5.1 ROCKS

Ik ben een filmliefhebber, spaar dvd's en heb een groot scherm in mijn kamer. (koopziek) en nu heb ik van iemand (Dmitri! Dank je nog he) ook nog een dolby surround set gekocht. Ik post de komende maand waarschijnlijk niet, ik ga alleen nog maar naar concerten en films op dvd kijken, het lijkt gewoon alsof je er bij bent! Voordat ik begin te klinken als een irritante tv-reclame, stop ik maar weer. :D Jongens, de groetjes.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Geen dank Geen dank!

nu hebben we teminste "even" geen last van je;) haha
succes met je films kijken ennnn je tv reclame's natuurlijk!!

Groet!

09 November, 2005 13:08

 
Anonymous Anonymous said...

Zo helemaal niets meer posten is toch maar niets vind k, als je af en toe uit je tv-coma ontwaakt laat dan is een teken van leven zien...
Xje ;-)

12 November, 2005 13:19

 

Post a Comment

<< Home