Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, July 18, 2006

Vanuit Spanje.. (nr. 1)

Zo.. Vorig jaar al posts van mij vanuit het hotel in Turkije, en nu al een post vanuit een internetcafe in Torrevieja aan de Costa Blanca; m´n weblog krijgt al internationale allure! Of niet.
Oke anyway, even een korte opsomming van de gebeurtenissen tot nu toe door middel van wat kernwoorden: Zon, zee, strand, fietsen, fietsen, zon, fietsen, verbrand, aftersun, lippencreme, zon, poker, zee, zwembad.
Het is erg leuk hier, het water van de zee is ZO warm, t lijkt wel alsof je in een lauw bad stapt. Maar toch net fris genoeg om enige verkoeling te bieden zo af en toe tussen het zonnebaden in. Net zoals vorig jaar ben ik weer begonnen met een boek, ook ditmaal van Dan Brown (schrijver van de Da Vinci Code). Dit keer lees ik het boek "De Delta Deceptie". Goed boek tot nu toe, ik ga hem zekerweten uitlezen. Ik ga jullie nu alweer verlaten maaaaaaar om dat goed te maken staan hieronder twee foto´s. Of ze werkelijk iets ´goed´ maken dat is aan jullie haha. Adios!! Hasta la vista! Tot een vlgd post, en oh ja, Dmitri says Hi.


Van links naar rechts: Jason, Dmitri, Ilya, Sven



Sven en Dmitri

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hee jongens! Goed om te lezen dat jullie het zo leuk hebben daar. Het is hier rotweer, vandaag sneeuw, voorspelling voor morgen windkracht 10 en hagel. (ik ben niet helemaal fris meer, dankzij 35 graden om half 8 's avonds.....)

Een van de moeders...

19 July, 2006 20:23

 
Anonymous Anonymous said...

Waar blijft nu die stoere strandfoto? Wij willen zon-gebrand vlees zien!

19 July, 2006 20:24

 
Anonymous Anonymous said...

Hosta la vista!
'k Ben benieuwd wat Dimtri bedoelde met foto's die we 'nog nooit hebben gezien'; ik ga er vanuit dat ie er zelf ook mooi op komt te staan. Hij is de moeite waard, zo bleek vandaag uit deze 2 foto's.
Dat beloofd nog wat....;)

20 July, 2006 00:01

 
Anonymous Anonymous said...

Ik ben toch bang dat het bij de 1) blijft? Of komt er toch nog een 2)?

23 July, 2006 19:42

 

Post a Comment

<< Home