Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, November 02, 2007

IAGC Canada Part 1

Hoi luitjes..

Zo, deze weblog is echt compleet inactief.. Niet dat ik trouwe fans had, maar ik ben ze waarschijnlijk allemaal kwijt ;) Toch ga ik van de gelegenheid gebruik maken en ga ik deze week vanuit Canada weer wat berichtjes posten. Eerst maar eens even beginnen met te vertellen waarom ik in Canada zit. Het WK trampolinespringen wordt hier nu gehouden... Ja leuk Sven, doe je mee? Nee, dat niet. Ik ben hier als coach voor de IAGC (officieus jeugd WK) wat in de week na de senioren WK plaats vind. Met 5 springsters van Triffis ben ik hier, en we komen pas 12 November weer richting het Hollandse.

Vandaag was de reisdag, we leven om 6 uur 's ochtends nederlandse tijd en ik heb nog geen oog dichtgedaan, ben al bijna 24 uur wakker en het begint me nu ook een beetje te duizelen. Denk dat ik morgen even een wat langer verslagje van deze reisdag ga plaatsen.

In ieder geval, toevallige voorbijganger, members of het thuisfront, (ex-)trouwe lezer, en ieder ander die dit leest, SALUUT!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home