Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Sunday, July 23, 2006

Vanuit Spanje.. (nr. 2)

Hola!
Number 2 straight uit het internetcafe te Torrevieja! Het is vandaag zondag, nog drie dagen te gaan en dan ga ik alweer naar huis! Het gaat erg snel en het feit dat ik op bijvoorbeeld vandaag tot 3 uur smiddags op bed lag zorgt er nite voor dat het langzamer gaat in mijn beleving dan.. Gisteren gingen we namelijk naar Pacha, een discotheek die nogal bekend is in Spanje omdat hij overal vestigingen heeft. Het was echt een leuk feestje, DRUK, niet normaal. Maargoed, toen ik vandaag opstond ben ik ongeveer direct naar het strand gegaan en de rest van de dag lag ik daar lekker te zonnen.. Word nu eindelijk echt een beetje bruin. Ik heb vandaag ook de inmiddels traditionele vakantiefoto met een kledingsstuk van Triffis ook al genomen, en die zal ik bij thuiskomst wel op deze site zetten. Nu kan dat niet, aangezien ik geen cardreader bij me heb voor de memorystick waarop de foto nu staat. Ik ga jullie weer verlaten, lekker SPARE RIBS eten! En vanavond denk ik weer naar Pacha, maar niet meer tot 7 uur ´s ochtends zoals vanmorgen..
Hasta la pasta, eh vista!
Sven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home